My Blog . My Story
New Life ....
Saturday, December 15, 2012 @ 8:15 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum 

Hyeee guysss . Lamaaaaaaaaaaaaaa gila punya kurun waa tak update belog nii enn ? Errrrrrr , bukannn malas ohhh . pluss sekarang nii dahh lepak dekat kelantan . Omg ! selalunyaaa orang lepak dekat KL enn nii akuu lepak dekat Kelantan . Apa daaaa ? nak jadi alim ? Insyallahh , one dayy : ) Hehehe , actually sekadar je pon PINDAH terus dekat sinii . Hahaha , apa ? kenapa pindah ? Ohhhhh , sebab my dad just passed away about 3month ago and dekat Selayang sana tak ramai family sangat . Second , sebab me and my sister . Takde sape nak watch kiteorangggg dekat sana . Almaklum even dah besar kena jugak ada orang yang tengoktengok kann . Bukan bermakna dah besar , dah boleh jaga diri sendiri tanpa ada orang awasi . Kannnn ?!  Third , sebab sebab sebaaaab sebab sebab ohhhh hahhh , pakcikmakcik ajak tinggal dengan diorang sekali . Bukan apa anak-anak dia semua dah masuk U plussss diorang taknak silaturrahim keluarga belah arwah abah putus . tu jeeeee . 

 Okayyyyyyyyyy , aku start pindah siniii since the first day of cuti sekolahhh . Errrrrrrrr , so dah kira sebulan dahh ahhh pindah siniii :3 At firsttt , duduk sini MEMANG BOSAN GILA . Sometimes rasa macam nak lari jeeeee . Macam macam hal terjadi masa cuti , semua perasaan aku lalui . tapi part yang paling sedih ia melibatkan hati . First time , hati aku hancur disebabkan cinta . Baru aku faham macam mana orang yang nak bunuh diri sebabkan cinta and first time jugak aku rasa macam dalam dunia nii aku rasa macam dah takde guna dahh hidup dekat atas dunia nii ohhh :( But after aku kaunseling kan diri aku , muhasabah diri . Aku tahu yang aku masih ada family yang sayangkan aku . Kawankawan , even jauh berbatubatu . One more thing , I STILL DON'T GET ANY FRIEND HERE :'( 

Pakcik dengan Makcik dah handle everything for me and my sister . Sekolah , tuition , masa depan kiteorang everything diorang handle . Aku ikut jelahhhh -.- Living here actually tak bosan tau *kekadang* Hahahahha . Masa mulamula pindah sinilahh rasa macam lifeless . takde kawan takde aktiviti takde semuanya accept for internet tapi still tak sama okayy . Berubahhh sangat sangat ketara . Hmmmmmmmmmm , tak lama lagi dah nak sekolah and i'll be a ESPIYEM CANDIDATES . Wtf ! Benci siaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :( Hooooooooooooo , i think thats all kott . Heheehe , nanti tunggu esok lusa pulak update beloggg :3 Kboboiiiiii ! XOXO Amy / Am / Meroo 


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.