My Blog . My Story
School Break habis , Result Midyear mula diagihkan
Monday, June 11, 2012 @ 11:25 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum

Hyee guys . Budakbudakk sekolah acano cuti sekolahh ? Best takk ? Hehe , Well cutii nii quiet best tapi ada rasa sedikit kecewa sebab tak dapat pergi #TwtUpKami . Haha , LOL . Along this school break aku just lepak dekat rumah masa hari bekerja dan keluar pi melancong dengan keluarga masa hari minggu . Masa pertengahan cuti hari sabtu ahad pi Perak (Kawan ayah kawin) then pergi Gua Musang (cukur jambul) Takdelah vacation sangat enn . Just lebih kepada melawat or menghadiri . Hmm , biarlahh . Okayy , Masa hari sabtu lepas kiteorang pi Cameron Highland .
Haha , and esoknyaa dah nak sekolahh maka bermulalah tugastugas semua pelajar sekolah iaitu cari buku yang entah kemana hilang seperti saya or iron baju or siapkan homework yang cikgu bagi (cikgu tak bagi so hidup tenteram masa cuti) or sewaktu denganyaa . Know what ? I think la enn , semua ambil midyear exam sebelum cuti sekolah . Entahlahh biarkan jeahhh *smile* Hoo , maka akan keluarlah semua jenis perasaan yang ada dalam diri kecuali horny semasa ambil result peperisaan MidYear *smile* And Alhamdulillah saya telah dapat 2 B+ dan tak tahu dapat huruf apa untuk AddMath *sigh* Hmm  , esok ada AddSci , AddMath dengan Sejarahh . Errr , dapat huruf apa la ekk ? Ouhh , talk about sejarah budak Sigma1 akan dapat cikgu Sejarah yang baru esok *cat face* Harapharap cikgu tuu sporting macam cikgu dulu . Amen . Hmm , nak cakap pasal apa pulak ekk ? Ohh , kantin SMK Darul Ehsan dah berubah dah sekarangg . LOL . Bolehh lahh sedap mata memandang dari yang dulu *cat face* Dahh , aku rasa sampai sini je kott *cat face* Hehe , nanti aku update lah lagi ^^ Night .

P/s : XOXO 


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.