My Blog . My Story
Sabar K Kawan :')
Friday, June 8, 2012 @ 10:50 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum 


Hyee , guysss :( Kayy , todayy aku taknakk tulis panjangpanjang sangat . Okayy , like this aku kenal sorang mamat nii dekat Twitter :) He's kindda hot . haha LOL . K , he is Raffe R . Okayy , about 20 min lepas lahh Faizal letak link blog raffe dekat twitter and I just bukak lahh and know what dia baru buat and bukan follower dia dah ramai ke hape -,- There's something happen to him  :/ You know what even kita baru kenal it was like dah macam kawan rapat tauu . Walaupun aku tak tweet kau tiaptiap hari macam Faizal buat tapi you still my bestbuddy like others ^^ and Aku taknakk cerita apa masalah dia . But I just want to say I ALWAYS AT YOUR BACK AND ALWAYS SUPPORT YOU . Ouhh , and that is Raffe R :) Thanks for being my friends :') And last thing PLEASE JANGAN BUAT SOMETHING YANG BODOH DEKAT LUAR SANA and TRUST ME ADA HIKMAH DISEBALIK APA YANG BERLAKU :') 


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.