My Blog . My Story
Happy Birthdayy Boyy !
Friday, March 16, 2012 @ 4:55 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikumm : )

Haii korangg :D dah berkurunkann akuu tak hupdae blog akuu nii --' dahh rupa macamm apa entahh xD okayy harii nii dahh 16 Marchh and I am 16 todayy : ) Hoihh , maxis text aku semalamm dapatt FREECALL satu harii : ) macamm kawankawann maxis kita yangg lainn . kankann ? okayy , harii nii tepat je pukul 12 : 01 pagi , aku teruss call kawankawann akuu : ) Act 4 orangg je bukann ramaii sangat pongg >< nantii pagi baru call diorangg maksud akuu nanti pukul 9lebihlebih macam tuu xD okayy nii 4 orangg bertuahh yangg aku call : -

Azraii a.k.a Abang Roy
Haha , masa tengahh nakk call aida aku dapat text diaa . dia tulis "kalau kau dekat selayangg , jom keluar hari sabtuu" ?! ehhh --' salahsalahh xD sorry dia tulis "walaupun kita baru berkenalan , tapi awak telah menjadi kwn yang baik kepada saya . oleh itu , saya harapkan yang terbaik buat awak . happy birthdayy :3" Aww , gila 'sweet' xD Ohh , and masa OTP dia tanya "siapa yang wish dulu ?" then aku cakap "Ermmm , kau !" and korang tahu dia cakapp apa ? dia cakapp " dah agak dahh . aku memang patut dapat anugerah" and that funny by the way he say it xD 


Maslynda Missu

She's the second person and the first girl that i call ; ) Masa mulamula cakap dengan dia , dia macam blurbur sikit . Hurrr , yang palingg beshh sekalii aku mendengar suara dia yang lembut macam gula kapass : ) gila beshh memangg tak akan lupalahh suara dia sampaii bilabilaa :D 


Aliff Al-Ikramm

Okayy , nii mamat yang dahh berkurun aku tak jumpaa dengann diaa --' seingat akuu last kitaorang meet masa darjahh 6 pastuu tak tahuu apa cerita masingmasingg . Ouhh , masa aku call dia . Dia macam takutakutt je . almaklumlahh aku call dia tengahtengahh malamm xD LOL . pastuu dia sebok dok tanyoo pasal Reunion Badge96' SK1SB . Hurr , and aku decided nak buatt lepas SPM :) rasa macam waktuu yang sesuaii : P #Dude , seriouslyy suara kauu macamm bapakk orangg xD sorry 

Aida Anisah a.k.a the lady 'R'

And the lastt person and the longest OTP person , Aida . Dia ? gila beshh . bukan setakat gila beshh   . the beshh OTP person that i know xD Ouhh , masa OTP kiteorangg ada je topik nak dibincangkann xD HAHA , yang palinggg beshh ashikk dok sakatt dia jee sepanjangg OTP dengann diaa xD BESHBUDDY !
Okayylahh dahh pagii butaa dahh nii . i guess i need to stop here . Mrningg :D

NotaTangan : Hari nii nak pergii PAHANG . Gila malass ~ Kbye : 3 



Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.