My Blog . My Story
Memory of 2011
Saturday, December 31, 2011 @ 11:22 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikumm : ) Hye kaurangg : )

Lama gila kann aku tak hupdate bloggy aku nii kann : ) lagi beberapa jam jee nak masuk 2012 kan ? hemm , banyakk memoryy yangg ada pada 2011 nii : )
 okayy , aku ingat lagi harituu tak salahh 19 October 2011 first time kena tegur dengan polis kott : ) kisah sebenarmya  macam nii . Di suatu pagi yang indahh yang dipenuhi dengann bunyi kicauan burung yang indahh : ) #gilapanjang --' maasa onthewayy nak pergii rumah kawann tuu aku jalann dengan sorang perempuan nii . masa tengah jalann tuu tetiba polis datang naik kereta waja dia kata ; kalauu jalann tuu jangan sampaii nak pelukpeluk anak dara orang -,- thenn , perempuan tuu cakap dekat polis tuhh ; nii abang sayalah : ) dengan sekelip mata polis memecut keretanya dengan laju . haha , gila segan kodd xD act perempuan tuu adik aku : ) kitaorang jalan beriringan so , aku rasa polis tuu salah fahamm kodd pasal kitaorangg nii xD

Okaylahh aku rasa nii jelahh nak cerita .  nantii kalau sempat esokk aku update lagi ehh : )

P/s : Happy New Year to all my friends , blogger friends , facebook friends , twitter freinds and friendsfriends


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.