My Blog . My Story
Sabo jelahh xD
Sunday, October 16, 2011 @ 9:02 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikumm : ) Hey korangg : )

Okayy , last week Puan Z mintakk nama yang nak jadi MC . so , aku daftarr : ) ingatkann daftar terus dapat tuptupp Hidayahh cakap Puan Z pilihh bukann dapt ke hape -,- hurr , hopefully dapat : ) tapii kalauu dapat segan pulokk nakk cakapp depan audience xD #betulkeakueja? HAHA , baru jee siapp gosok baju #Apaksemangat xD okayy finee , habis cerita pasall MC nii .
Okayy , akuu masukk sketsa/drama musikall . Perghh ,  mencabar gila kena buat props sendiri , minusone sendiri ,  skrips sendiri senang semua sendiri . hurr , tension sial semua atas aku -,- nasib lahh buat cerita bukann akuu : ) idea cerita comes from cikguu : ) HEHE ,  thanks Mrs.Suga : )  HAHA , pementasan start on this tuesdayy yang paling aku tak percaya , kitaorangg tak buat apaapa persediaan lagii -,- so pathetic . so , aku agihkann kerja dekatt probsmann aku ; Ahmad dia akan sediakann semuanyaa : ) minusone err , takk tahuu nak buat macam mana -,- lagi kesiann xD HAHA , lantakk ahh . ouhh tajuk ceritaa ? nantii lahh aku bagii tahuu . dah malas nak menekan keyboard nii xD

#Pendek je malam nii xD Bye Guys : )


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.