My Blog . My Story
PMR dah habiss woo . ENJOY !
Monday, October 10, 2011 @ 5:01 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikumm , Hyee korangg : )

10/10/2011 - Harii terakhirr bagii PMR Candidates kecuali yang ambil Bahasa Arab , Bahasa Cina and so on :) Cehh , rasa macamm dahh bebas kodd xD yelahh , dahh tak payahh tengok buku dahh : ) kerja mengadapp lappy 24/7 #taklahh24/7sangatt . Hokeyy , harii paper Math dengan KHB :3 Cerrr , semangatt gila kodd nak jawabb paper Math *Kira macam dah cukup ilmu-lahh nakk buat periksaa xD
Sumpahh tauu first timee dapat siapp kertas paper 1 ontimee , kalauu takk masa duludulu nuhh baruu soalan 15 dahh tinggal 5 minit lagii -.- dah superr orangg gilaa dok menanda kertass xp Hope paperr nii dapat score 25 keatas : ) Paper 2 pulakk , ya allah mulamula senang makin lama makin susahh -.- sampaii soalan no 8 sangkutt . so ambil keputusann tinggal : D pastuu start balikk sampaii no 12 (b) DORK ! lagi susah thann no . 8 , so tinggal buat benda lainn sampaii habiss kecuali 8 dan 12 #yangtuuamikmasalamasikit :3 Habiss yangg tuu pergi solatt , revision sikitt untukk KHB : ) okayy dapat kertas terus tanda thenn lorekk warna hitam dekatt kertas OMR : D cepatt pulakk siap -___- siapp dalam pukul 3 macamm tulahh : D masa tengahh buatt tuu nampakk budakk cina sebelahh mintakk kebenaran dengann cikguu untukk balikk so , dia balikk dengann muka selamberr nyaa :D Soo , akuu ambil keputusann dengann kawann kawann yang dah siapp :D untukk balikk -/-
Cehh , dahh semangat ambil beg simpan barang semuaa . tuptupp , kena tangkapp daa dengann cikguu Mai -.- so , dengann segann pergii bilik kaunselingg . dahh sampaii sana ingat sikitt padahall ramaii gila wott . keluarr kelass nak balikk -/- so , takde malu sangatt kann . dahh bagii dia nama dengann IC number , diaa tambah
lagii ;"kalauu KHB dengann Mathh takk lulus jangann harapp nak masuk kelass atas , dudukk je kelas 4B4 " Herr , tergugatt dengann keputusann aku nantii takutt  kangg tak dapatt masukk kelass Thetha -.- Okayy , masa balikk hurrr , cikguu norzainii bagii anncouce pasall Pasca PMR -/- ambil masa 15 minitt la gakk dokk berceritaa dekatt depann xD Okayy , dahh habiss akuu perrahh nakk ceritaa pasall harii nii . ada panjanngg lagii malass . takutt korangg meninggal kebosanan bukak blog akuu nii xD Okayy lahh . BYE ;)


P/s : Thiss yearr dengann next yearr kita enjoyy masukk Senior Year :3 backk to the books : ) SPM wooo : D



Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.