My Blog . My Story
1st day on Pasca PMR 2011
Wednesday, October 12, 2011 @ 5:05 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikumm , Hyee guyss : )
Hari isnin 10/10/11 cikguu suruhh pakaii bajuu sukann hari rabu nantii . so , hari nii 12/10/11 (rabu) dengann semangatnyaa aku memakaii bajuu sukann dengann bawa buku teks untukk dipulanggkann : ) pahallahh dengann aku nii ayat tak boleh blahh -.-
Okayy , pagi sampaii sekolahh terus cari destinasi sendiri : ) almaklumlahh , gaduhh dengann mamat K sorangg tuu . dahdahh malas ahh nak ceritaa : ) nantii hilang mood fikir pasal dia -.- cikguu suruhh masukk dewann sebab ada Pasca PMR for 2011 candidates : ) lepass tuu budakk kelass aku dilepaskann untuk menghantarr bukubuku SPBT . perghh , tak cukup dua buku kodd -.- so , terpaksa bayar RM19.45 bukann aku sorangg ramaii lagi -.- kayoolahh sekolahh tuu nantii xD lepass benda tuu settle semua budakkelass aku pergii masukk dewann ada taklimat pasal form 4 nantii ; nak amik aliran sains or sastera : ) Malas nakk cerita pepanjangg , lepass je rehatt terus masuk dewann untukk sesi bertaekwando . rasa macam bestt so joinlahh . perghh , mulamula masukk tuu dahh freefree kena marahh sebab bising sangatt 0.o Hehe , sir apaentahh aku pon tak ingatt just panggil dia "Sir" je ^^ so , kita orang mula kann dengann stretching -.- yelahh , kalauu takk tahuu sahh kena bukak google pastu search : )
Perghh , diorang punya stretching dah takde rupa stretching dahh . letihh giloo -/- dah habis stretching tuhh kepala macam dah terhuyung hayangg . almaklumlahh , tadii rehatt minum air pastuu makan rotii . mana cukup kodd -.- aku nii dah la jenis suka makann banyak saborr jelahh :3 so , aku ajak kawan aku pergii kantin nak beli air . lastlast , sir tanya nak pergii mana aku hentamm nak pergii tandas .  Perghh , dia suruhh pergii tandas dekatt belakangg dewann tuuu -.- dahlahh berhantu nak suruh pergi sesorangg -,- #sorry,memangpenakutpongg >.< dahh , nasibb akuu ajak kawann akuu kalauu tak haramm nak jejakk belakang dewann tuhh xD okayy , lepass tuhh dah okayy sikitt . bagi taklimatsikit start balikk , apakk ahh dahh lahh tengahh letihletihh bolehh pulakk pergii hentamm nak buatt "Fitness" . yang tak best nyaa masa nak start buat "Fitness" tuhh cikguu datangg marahmarahh sebab tak bagii kedatangan . LOL kann freefree kena marahh salah aku jugakk khusyuk sangatt sampaii lupa nakk amik kedatangann xD HAHA , dahdahh habiss buat semuaa benda alahh yangg menyesakkan badan akuu . aku stopp ! penat gila kodd cuba kalau korangg dah lama or tak pernah buat benda nii . sumpah cakap mestii macammacam sakit ada dekat korang . kankann ? HAHA , okayyokayy masa last sekali cikguu bagii tips nak lawann penjahatt tapii yangg nii biasabiasa jee . next week lagi detail : ) tak sabar weyhh xD  Okayylahh aku rasa dah cukup panjangg aku berceritaa dekat sinii tangann pongg rasa sakitsakitt lagii : ) Overall dalamm firstdayy Pasca PMR memangg BEST !  rugii siapa tak datangg : )

P/s : Esokk ada pertandingann nyanyiann dengann budakbudakk Pasca PMR . tadii mintakk jadi pengacara majlis tak tahuulahh dapat ke takk : )


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.