My Blog . My Story
Nak berazam :D
Wednesday, September 21, 2011 @ 6:03 PM | 0 Comment [s]


Assalamualaikumm HaiiLoo korangg :D Haii :3 dah lama aku tak post dekat wall blogg aku kann :D
Yelahh , busyy bukan mainn lagii : ) tambah bila nakk PMR lagi 13Harii . Herr , takutt gila kodd -.- #hilangseparuhnyawa x.x Hokeyhh , Hari nii takde buat apa apa justt studygroup dekat sekolahh :D kebetulann cikgu tengah tunggu anak dia balikk . dia ajar kitaorangg :D Best belajar Mathh ♥ tak padan dengan dulu bila masa math jee mulalahh mengeliat satu badann dah macamm lintah #yuckkss ! Haha , tak sangka kann celikpejamcelikpejam dah tinggal 13Hari lagii nak periksa xD Takut kodd tapii takuttakut pungg sempat lagi online FB , update Bloggy xD LOL . Tapii kalauu ikutkann peratus persediaan dekat dalam diri akuu nii baruu 35% yangg lainn hampehh . kena buatt ulangkajii lagii :D tambahtambahh Sejarahh dengann Math 1 #KENAPANDAIBAHAGIKANMASA . Hokeyyh , nii nak berazam nii #bagisemangatsikit : ) TERIMAKASIH :D hokeyyhh , buat masa nii aku amy amirul tak akan meng"update" blog akuu . mengonline facebook #onlinejikaperlu . buka twitter :D aku akan focus pada buku , latihan dan sekolah :D dengann ini aku akann berhenti meng"update" blog akuu sampaii tamat menjawab kertass periksa PMR yang terakhir :D

 P/s : Dah penat nak menaipp :D sorry lama tak update :D Bye . see yaww in my next post :D


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.