My Blog . My Story
Syial punya Vairess !
Monday, July 25, 2011 @ 6:29 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikumm Heyy kaurangg .

Waaa , dah lama akuu tak hapdatee aku punyaa blogg , dah nak berkulatt dahh xD nii gara-gara vairess darii facebook aku lah nii ><
kaurangg mestii dah tahuukann about vvairess dari facebook tuu kann . aku dapat tahuu darii adik sekembar akuu nama vairess tuu WORM so , kaurangg semua hati-hati la ekk .. hohoo .
nii aku nakkk kasi tahuu kaurangg . if kaurangg dah tahuu abaikann text niii :]

 if kaurangg dapatt messages yang tertuliss '' Hi , How are you ? ''
mestii mestii jawabkann '' I'm finee '' , '' yeahh , how are youu ? '' kann ?

Thenn , lepas kaurang jawab . kaurangg dapat messages dia tuliss '' Wanna laugh ''
and kaurangg akann jawabb '' Laugh-laa '' , ''suka hatii '' , ''haha'' and so on :)

Pastuu , dia hantarr '' i want to see your video ? '' or apa-apa yang berkaitan dengan video :?and mestii kaurangg nak tahuu apa isi kandungann videoo tuhh . kankann ?

then , dia hantarr link dekat kaurangg .. Please kaurangg jangan tekann linkk sebab linkk tuu adalahh viruss . ia di sebarkann melalui Facebookk and berhatii-hati if kaurangg dapat messages nii ..

nak tahuu kenapa aku tuliss pasal benda nii , sebab aku sendiri ponn dah kena . BOD** kann ? taknakk mencarut sebab trial dah dekatt :D ouhh , aku kena nii minggu lepass . masa mulamula tu tak tahuu apaapa . pastuu baru tahuu tuu pon sebab budak FB yang bagi tahuu . ouhh ,masa kena tuu haramm tak bolehh bukak apaapa -.- harii nii baru nakk hantar pergii kedaii .. Hishh , boring tak bolehh bukak Facebook nasibb baik PMR dah nak dekatt so tak kesahh mana nak bukak FB :)


p/s: sorry if cerita aku nii dahh busukk . aku just nak bagii maklumat dekat kaurangg . kayy :) aku mintak maaf darii hujung kaki ke hujung rambutt :)


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.