My Blog . My Story
Tak sabarr ;)
Sunday, May 29, 2011 @ 4:25 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikumm -- Hyee kaurangg :?
harii nii hari ahad , dahh tak sabar nak pergi  sekolahh . aku tahuu kaurang mestii pelik-kann ; orang cutii aku sekolahh . bhehe . Kenapa :? boring doo lepak rumahh sesorang , nak keluar tak bolehh kenaa jaga adikk , burr . sakithatii betul .
Actually , sekolahh aku ada buat Program Kecemerlangan Diri untuk budak form 3 dengan form 5 . form 3 start hari isnin . manakala budak form 5 start semalam ( sabtuu ) .
hehe , cepat-lahh hari isnin , aku nak datang sekolahh boringg lepak rumah :) program nii tiga hari je sampaii hari rabuu . maybe petangg rabuu tuu , aku balikk kampungg , YEAHH !! bolehh-lahh aku hang dengan kezinn aku :)  pastuu harii jumaat pergii KEDAHH sebab my dad's step-sisterr nak kawinn ;) so , kena-lahh kena menyemakk dekatt majlis kahwinn tuu . malass seyhh -.- pepahall , kalauu aku dok dekat rumahh kezinn akuu , jangan nak harap aku nak tidurr awall . Paling awal ponn dalamm pukull 4 pagii , bhehe . Okayylahh . Bhaii :)


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.