My Blog . My Story
Sengal betul > <'
Thursday, May 5, 2011 @ 6:17 PM | 0 Comment [s]

Hyee , blogger userr : ) memang bengongg betull hari niee 
: (
dekat sekolahh free free kena denda : duduk dekat luar kelas , pastuu kena berlutut dekat dalam kelas = - - =
nasib la , time tuu teamm aku dengan teamm aku kena buat presentation dekat depann : )
then , kawan aku , Daniel ajak aku suruh balik dengan kawan dia , Husnaa 
so , aku tunggu dengan daniel dari pukul 1 till 2 ,, bapak boringg = =' dengan panas teriknyaa 
aku suruh daniell balik je , maybe dia habis dalam pukul 4 cam tuu .. dia berkeras nak menunggu jugakk 
then , aku cakap lantakk kau la daniell . dalam 10 minit macam tuu , kitaorang terserempak dengan Fiazal
nasib la  dia datang , dia ajak lepak sementara tunggu Husna . mula mula nak pergi bogon *ramai gila kutt .
pastuu , kitaorang pergi lepak dekat AK47 ..
fuhh , dalam 1 jamm duduk lepak dekat situu , bertambahh boringg -.-
dalam pukul 3 : 30 macam tuu , Daniel call mak dia suruh pickup dia , 
ada lagi jangan kata habis pulakk , sampai pulak rumahh terus onlinee*kerja hariann :)
tengah best main lappy , broadband buatt hal . sakitt giler hatii akuu > <

sila klik untuk lebih jelas :]

ubi betull cuba kauorang tengokk , bengong kann : disambung tapi line ciputt pon tak ada .. xp
tunggu punya tunggu , baru la dapat line senget betul :)

P/s : alamakk terlebihh pastuu pulakk :p hihi 

Labels:



Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.