My Blog . My Story
Sebab kauu la , akuu tak boringg : )
Wednesday, May 25, 2011 @ 11:06 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikumm -- Hyee kaurangg : )
hehe , bestt do bila aku walltowall dengann kauu , betulbetull masa aku tengahh boringg kau muncul dekatt wall akuu :) hehe , budak ituu adallahh Shahhirah Shiroot termasukk  Zareen Zainurinn , my penemann boringg , cakapp pasal benda mengarutt ;p
Pepahall aku palingg suka kawann memberr dengann kaurangg , kekadangg bolehh jadii gilaa ><**apa yang aku mengarutt nii , sengett ! actually aku palingg sukaa memberr dengann budakbudakk sekolahh , kaurang memangg terbaekk ;p bolehh jadii gila buat sementaraa .*sementara sudehh takk payah mengedik nak banyakbanyakk . okeyy !
termasukklahh dengann kawann dekatt sekolahh jangann merajukk ae , haha
BLABLABLABLAA , aku tak tahuu nak postt apa dahh . Byee Nitee :)


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.