My Blog . My Story
Mana Tompokk :(
Sunday, May 15, 2011 @ 12:20 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikumm 
Hyee kaurangg :)

boringg campur stress , tahu je lahh nak periksa nihh .. bukann First but Mid - Year okeyy :(

Ouhh and entryy todayy , masa aku tengahh lepakk sesorang dekatt dalam bilikk aku ternampakk 
anak tompokk iaitu Tumaa .. aboutt Tompokk 

First timee aku meet her masa malam malam dalam pukul 10pm macam tu laa :) masa tuu happy gilaa dapat new pet lepass kematiann Nemoo (my first cat) actually dia datang sendiri dekat my dad , then my dad took her masukk dalam rumahh*jahatkann . pastuu , my dad suruh my sis bagii susu dekatt diaa , dia minumm . First time nampakk kucingg tuhh dia memang super  CANTEK pluss Comell :)  .. thenn , i ask my mom and my dad nak jadikan dia sebagai pet baru dalam rumahh . Guess whatt , my dad : mestii bagii sebab dia memang suka dekat kucing . My mom : okeyy but mustt feed and take care of her dengan betul :) mean BOLEHH :)

Soo ,  mandi kan , bagi makann , basuhh poob dia *euww seksaa ; p , pergi jumpa doktor segala macam lahh :) 
Afterr 2 monthh , my dad dapat call darii auntyy i dekatt kampungg saidd yang nenekk sakitt masuk hospital . 
keesokkan harinyaa , my familyberkemas and balikk kampumng teruss :) tapii Tompokk kena tinggal bythewayy dia tengahh sarat mengadungg , Two weeks later , my family back homee :) best sungguh bila sampai dekat rumahh :) dari luarr kitaorang dapat dengar somthingg :) after my mom bukak pintuu . Guestt Whatt ?? my Tompokk baru lahirkann anakk anak diaa . Happyy :) ada yang gemuk , kedingg , panjangg , pendekk Ouhh and semuaa ada 4 ekorr :) nama diorang

Tumaa 
Jojo 
Didass
Kecikk

2 ekorr nama pelikk kan ?? haha saja jee timetuhh ..
thenn , baru aku perasan yang ada seekor yang tak ada dekatt rumahh Tompokk 
i think where could she be?? aku cari satuu rumahh . fuhh , bapakk letihh = ='
thenn , aku rasa maybe dia keluarr . tunggu punyaa tunggu takk balikk jugakk .
3 hari berlaluu , sedihh gilerr dia takk balikk :( sampaikan nangis :'( 

after a week , aku ishtiharkan bahawa yang dia matii :(
aku sefamilyy tetap juga menunggu sehingga hari ini  even telah diisytiharrkann :(

AKU REALLY SEDIHH ABOUTT TOMPOKK . AKUU HARAP AKUU DAPAT DIA NANTII :(


P/s : first time tuliss pepanjangg :)


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.