My Blog . My Story
Kaurang cutii , aku takk :(
Friday, May 27, 2011 @ 9:37 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikumm -- Hyee kaurangg :)
bapak tak bestt sekolahh DE . bolehboleh pulakk budakk from 3 dengan form 5 ada kelass kecemerlangan .
bapakk boringg . nasibb-lahh cikguu kesayangann aku yang ngajarr kalauu takk haramm nak jejakk sekolahh masa cutii , bhehe . Tadii aku dapatt keputusan exam aku , aku dapat Sejarahh dengan B . Inggeris ; just dapat cukupcukup makan jee :(
masa first timee dapatt kertass Math  , rasa macam nak NANGIS :'( . nasibb-lahh aku dapat cover depann cikguu , huhu . dadada hari nii dapat kertass Sejarahh . fuhh , lagi bintat tapi takpaa la  sebab tak terfikirr nakk score ponn :) . blablablaa , back to the topicc :) Ermm , apa ekk , aku nak tulis lagii -.- nii malass nii bila nak menuliss tetibaa ayatt hilang entahh kemana . Nite lahh :)


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.