My Blog . My Story
JumaatSaturday --> bestt dayy :)
Saturday, May 28, 2011 @ 11:12 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikumm -- Hyee kaurangg :)
harii nii best gila do ~ tak siasia aku balikk awal semalamm :) hehe .
lepass balik dengan kak ain dengan daniall , teruss dapat text dari mama dia kata ; ''cepat balik nak pergi rumahh     nak pergi rumahh kak ichahh(kezinn aku) , CEPAT! kalauu tak kena tinggal '' so dengann semangat-nyaa aku berjalann kaki dengan lajuu terus menuju ke rumahh , mhehe . sampaii je rumahh terus akuu bukak baju mandi segala bagaii . yelahh mana tak semangatnyaa dahh lama tak pergii rumahh dia :) dahh sampaii dekatt situu kak ichahh buatt NASI BRIANI JOHOR perghh memangg mantaplahh sedapp giloo , aku siapp tambahh lagi 2 pinggan  :) TERBEKK-lahh Kak Ichahh ;) lepass tu kitaorang mainnmainn dengann babyy kak ichahh kejapp . pastuu sembangsembang , blbblablablaa malass nak cerita karangg kaurang boringg :)sampaii dalamm pukul 4 cam tuu kiteorangg balikk . letihh giloo do ~ pastuu malamm tu pulakk , kiteorangg buat BBQ bestt macammacam ada ayam , burger , seafood and entahh ;p sampaii pukul 1 pagi kiteorang ber-BBQ , bhehe .
Esokknya pulak , familyy aku dengann kezinn aku dibawa ke rumahh MakCikk aku dekatt kajangg sebab dia ada buat Birthdayy anakk dia :) hehe , melantakk kek jelahh time tuhh . sampaii petangg kezinn aku dahh nak balikk rumahh dia , sedih dikit sebab tak de orang dekat rumahh :/ K-lahhh Bhaii . tuu jee hope  bestt sikitt cite kali nii :)


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.