My Blog . My Story
Fighting dengan Diaa =='
Monday, April 11, 2011 @ 2:50 PM | 0 Comment [s]

Hye semua blogger reader , hari nie mood kureng sikitt ,., pasaii apa ?? kan korang da baca Title besar² kat atas tuhh , haissh korang nihh .. =P ... dah la , back to our cerita ,, semalam aku ngan dia iaitu *orang yang tak wajib korang kenall .. bergaduhh dekat dalam InboxFacebook dia kate yang aku cecite kat orang laenn yang kiteorang couple walhal kitaorang tak pernah couple , LOL betul doe budak² DE nihh , kejee nak mengfitnah orang jerr 
= =' !!! Tapi aku tak amik kesahh ponn pasal hal nihh , aku decide nak jumpa dengan DIA tuhh , but dia kata " jangan haraplah saya nak jumpa dengan awakk !! '' then , i told her " okey , if you tak nakk , it's okayy " ...  and thenn , aku mintakk maaf  kat die coz kalau gosip tuhh menyakitkan hatii die .. okey la aku ponn da tak tahu nak tulis apaa ,, better aku pergi studyy .. PMR tengah menunggu kehadirann aku dengan budakk formm 3 ,, byee : )


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.