My Blog . My Story
Taktahu nak gerak bile?? =='
Sunday, March 20, 2011 @ 2:54 AM | 0 Comment [s]

Hurmmm .. sekarang about 2 : 20 am and  aku pening kutt ngan daddy aku nih!! bile nak grak KL aku ponn taktauu . tapi tak pe aku ponn suke sebab rindu doee tinggalkan kmpong aku nih . :'( aku nak nangis je*cam budak2 lak aku nih . Hihi tambah2 lagi kalu dngar lagu nih
lagi la aku nangis berbakul-bakul . hihi . kalu ikutkan hati aku taknak balikk sekarang or kejap lagi aku nak stay kat kmpung nih . : )  tapi nak bwat cam ne kan kene pegi skola sebab tahun nie aku kene menghadapi peperiksaan kedua yang paling penting kat sekolah menengah seperti korang da tau iaituu PmR . hurmm , aku kene dpat kan 6 atau 7 A tak ponn 4A . tapi azam aku nak dpat 8A , aku rase tak dpat sbab Math aku tak berapa nak baik sngat ngan aku . hishh . bile belajar okay , bile periksa hampehh : P
 Kan aku da tukar topic dripade " nak balik KL " terus jadi " periksa Pmr " : / pepahal aku takknak balik KL tapi kekadang aku rindu gak kat kekawan aku yang ade kat KL tuh , : (
Pahal la aku nie tetibe jadi takk betul . : D hihi .
Kay la aku rase nak tido lah . hihi Bye nite all*act takk ponn malas coz pagi tadi membute smpai pukul 2 : 00 pm .hihii and it 's morning already . :)


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.