My Blog . My Story
Takjadi pergi Dan kenape??? :'((
Wednesday, March 16, 2011 @ 10:31 PM | 0 Comment [s]

Hye korangg nak tau kenape aku tulis 'Title' tuh . ??

Sebab hari ni etak jadi nk pergi mandi sungai sedih auw . ! : (
tapi takpe hari aku still ceria and best . !
family aku ngan kezin aku bwak gi Shopping kat KB Mall , Kelentan . kiteorang memang pegi sapu habisla . HAHA . beli baju , seluar , bag and macm2 lagi la .
telefon bunyi selalu . takpenah bwat hal cm tuu . smua wish aku 
. pastu hotlink mcam biasela bagi free call 1hari ape lagi ann ber'gayutt'la aku . Haha   : P
Manusia yang aku call ialah :
  1. ain amalia
  2. nurhafzleen amelia
  3. syazana dato' nor azmi 
  4. ahmad amirul
  5. amirul nor abqari 
then , aku text dngan Syazana , nak tau ape jadi . Syazana ade opperation hari nie .*nie yang tak suke nih masok cite sedih .

da la Bday aku time ingat kan bole jadi bestday ever . tapi sebaliknye .
aku tak suke orang yang aku sayang/suka berada dlam keadaan tidak sihat . Aku nak diorang sihat mcam aku . tak nak sakit . About Syazana , aku tk tau die sakit ape . ? tapi adela dngar khabarangin yang die kene barah payudara . ! aku da tahu yang die sakit sebab selalu jarang jumpe ngan kiteorang sebab pergi bwat checkup kat hospital . Tapi kenape weyh ??kau cpat sngat pergi tinggalkan aku . ?Kenape kau sakit??Kenape kau takbagi tau aku kau sakit ape ?? Kenape weyh??
" Ya ALLAH , Aku harap2 semua kwan aku ang ade pnyakit kau tolong sembuhkan lah . Kau jngan tarik nyawa mereka . aku still sayang dekat diorang terutama NUR SYAZANA BINTI DATO' NOR AZMI . ! tolong Ya ALLAH . "



Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.