My Blog . My Story
F*** B3
Friday, March 4, 2011 @ 7:14 PM | 0 Comment [s]

Hah!!nak tau nape aku tulis 'title' nih?? sebab budak2 kelas 3b3 sume cam KIMAK . !
diorang bole main tarik seluar dan paling memerit kan lagi diorang bole tak ajk aku sekali . !! grr. ~ ~
mula2 aku masuk kelas dngan muke selambe*tak tau pape dngan tetibe GOH YI PING ngan TIM'S gi tarik seluar aku cam SIALL ann . pastu dorang tarik pulak seluar manusia lain yang ade kat dlam kelas . Ouh*diorang tak tarik seluar budak perempuann . kalu diorang tarik gak aku tak tau la ape jadi . HEHE . nie nak cite psal kawan aku nie memeang aku ckap korang nie malu tahap gaban doe name die MR . A . kwan aku MR. T gi tarik seluar MR . A , kalau sikit2 tak pe la nie smpai ke bwah . sian doe aku tngok die . so MR . A gadoh la ngan MR . T ,ape lagi an . kay la ade lagi sikit nak smbung ttapii esk la ae . HIHI =))


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.