My Blog . My Story
Ape aku nak ckap . !
Tuesday, March 15, 2011 @ 5:38 PM | 0 Comment [s]

Da lame aku tak update belog aku nih . = =' ermm . ari nie aku nak cite pasal kwan aku nie . cite die cam nie aku 'ter;gadoh ngan kwan die sebab kan bende nih . pastuu kawan die nih ajk gadoh ngan aku . Ermmm , aku nih bukan jenis yang suke gadoh . Sakai2 je gadoh , bukan dpat pape ponn dpat sakit ade la kalu dpat duitt takkpe lagi . ............... . So , aku da lame tak chatt ngan die dlam Fb . aku suka kwan dngan die . aku tak nak berhenti berkawan dngan die . aku rindu die . mcm2 nak buat . ='((..
Aku Rindu Kau . Setiap kali tengok Fb kau .  Maybe kiteorang tak sesuai berkawan , maybe aku patut mintak maaf ngan kwan die tuh . Maybe aku patut buang perangai yang suke cari pasal tuh .

Labels:



Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.