My Blog . My Story
i have no idea??//
Sunday, December 12, 2010 @ 3:08 AM | 0 Comment [s]

aku dah tak tahu nak tulis pasal apa....
otak dah jam.???//>
kay aku dah dapat idea nak tulis pasal apa...
 Aku nak tulis pasal perasaan bile nak ambil '_____'
yang sebenarnya aku da takot sampaikan tangan menggeletar mengalahkan gempa bumi..hihih
kenapa???
yang sebenarnya aku takut nk amik slip periksa akhir tahun pada 17/12 nie..
bile dah amik tu*kalu teruk rase cam nak bakar er slip uh..
kalu lulus takpe la dengan bangganya aku tunjuk kat sume keluarga aku*kembang hidung
tapi takpe aku akan tabah kan hati aku nie walau macam mana pun kite juz berserah kepada ALLAH S.W.T
a.k.a redha...
yang kedua yang aku takut masa amik slip periksa adalah kelas,kenapa??coz aku dah letih selalu dok kelas 2nd last..nak jugak rase macam mana rasanye dok kelas pandai..
errmmmm...rasenye tu jelah yang terlintas kat kepala otak aku nie..
so kepade budak SMK DARUL EHSAN  juz tabahkan hati masa nak amik slip periksa tu..

                                                                                              from:amy amirul
                                                                                                to:all who read this articles


Older Post | Newer Post
Bonjour!


Hye , i'm Amy , The ruler of this blog . You are welcomed here . Have fun with reading my entry . Have a nice day :)

Diary Me B.F


Tagboard.